Zsuzsie

Motorkade 5a

8376HM

Ossenzijl

VEELGESTELDE VRAGEN

Staat u vraag er niet tussen? Stuur dan een berichtje naar info@zsuzsie.nl

Is het mogelijk aan te melden als B2B klant?

Jazeker vul het formulier in en ik stuur je dan een mail met meer informatie.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen via ideal.

Wat zijn de verzendkosten?

brievenbuspakket €4,95
pakketpost €6.95

Is het mogelijk om een eigen tekst op een artikel te krijgen?

Ja dat is mogelijk op heel veel artikelen. Stuur mij een mailtje met welk artikel en welke tekst en dan geven ik de mogelijkheden door.

Retourneren & Ruilen

Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een bestelling aan mij terug wilt sturen. Omdat het product niet helemaal is zoals je had verwacht of misschien is er een andere reden voor? Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder het noemen van de reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het aangeschafte product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de betaalde verzendkosten teruggestort. Alleen de kosten voor het retour sturen van jou naar mijn webwinkel zijn voor je eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL.
Indien je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan mij geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met mij opnemen via info@zsuzsie.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product bij mij in goede staat weer retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@zsuzsie.nl. De kosten voor terugzending van het product zijn ook hierbij voor je eigen rekening.
Het ruil en retourrecht is niet van toepassing op maatwerk of gepersonaliseerde producten.

CONTACT: